De deur staat op een kier

De markt staat niet stil. Nieuwe innovaties, veranderingen in de wetgeving, toenemende verwachtingen en andere externe ontwikkelingen zorgen voor continue alertheid op mogelijke verbeterslagen. Deze focus op vooruitgang krijgt bij Reinaerdt alle aandacht. Zoveel zelfs dat we op het punt staan heel wat nieuwe ontwikkelingen te introduceren.

Productgenerator
De ‘standaarddeur’ bestaat niet meer. Al jaren merken we een toename in de variaties van alle componenten in een deur. Architecten, aannemers en kopers van gebouwen willen allemaal inspraak hebben in de uiterlijke en functionele kenmerken, waardoor vrijwel geen enkele deur meer hetzelfde is. Om de orderverwerking en het productieproces van deze veeleisende deuren te industrialiseren, is er geïnvesteerd in een productgenerator. Deze geautomatiseerde tool sluit mogelijke tegenstrijdigheden en onvolledigheden uit en draagt zo het meest ideale product aan, conform de wensen van de klant. Dit door het stellen van vragen, waarbij rekening wordt gehouden met de gemaakte keuzes uit de voorgaande vragen. Combinaties die niet zijn vrijgegeven voor productie worden hierdoor voorkomen. De uitkomst is een oplossing die overeenkomt met de wens van de klant, voldoet aan de gestelde eisen en op industriële wijze wordt geproduceerd.

Nieuw machinepark
Vanuit de groeiende behoefte naar meer efficiëntie, duurzaamheid en innovatie op product- en procesniveau, investeren we flink in een nieuw modern machinepark. Dat stelt ons in staat om volledig geautomatiseerd een enorme diversiteit aan deuren op te bouwen. Door middel van een nieuwe randhout samenstelling, nieuwe materiaalcombinaties en een modulaire opbouw wordt verspilling van grondstoffen voorkomen. Met deze investering heeft Reinaerdt een uniek innovatief productieproces, waarmee we de meest geschikte deuren voor de gebouwen van morgen ontwikkelen en produceren.

Rebranding
Bovenstaande innovaties en investeringen zijn geïnitieerd om te kunnen blijven voldoen aan de groeiende verwachtingen van opdrachtgevers én verder te ontwikkelen voor de deuren van de toekomst. Om deze vernieuwingen zichtbaar te maken is een sterk merk met een gedegen brandstrategy onmisbaar. Daarom hebben we het afgelopen jaar veel energie gestoken in het moderniseren van onze identiteit, huisstijl en website. Dat hebben we gedaan met behoud van de historische waarden. Hoewel de introductie van deze grootschalige rebranding gepland staat voor begin volgend jaar, zetten we de deur alvast op een kier. De gerestylede vrachtwagens zijn namelijk al op de weg te vinden.

Meer nieuws?
Wilt u meer informatie over onze inspanningen met betrekking tot innovatie? Of heeft u vragen naar aanleiding van het in dit artikel gedeelde nieuws? Neem dan contact op via +31 (0) 53 57 357 35 of stuur een e-mail naar info@reinaerdt.nl. Dan praten we u graag bij.